δωρεάν δοκιμή
JobCard
A product with LOGIC

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας για Μουσεία & Χώρους Πολιτισμού

Ολοκληρωμένη διαχείριση προσωπικού & συμμόρφωση με το ΕΡΓΑΝΗ

Ξεκινήστε σήμερα

Είστε εργοδότης, υπεύθυνος προσωπικού ή HR; Ξεκινήστε τώρα τη δωρεάν δοκιμή!

Online επίδειξη

Εναλλακτικά, καλέστε μας απ' ευθείας στο +30 210 444 6457

Ξεκινήστε σήμερα με την ψηφιακή κάρτα εργασίας στο μουσείο ή πολιτιστικό σας χώρο!

Η λειτουργία ενός μουσείου ή ενός πολιτιστικού χώρου απαιτεί οργάνωση πέρα από την φροντίδα των εκθεμάτων. Με την ψηφιακή κάρτα εργασίας JobCard, η διαχείριση προσωπικού γίνεται απλή, γρήγορη και πλήρως συμμορφωμένη με το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ.

Εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα JobCard

Τι είναι η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας JobCard;

To JobCard είναι μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα για τη διαχείριση ωραρίων εργασίας και την ψηφιακή καταγραφή παρουσίας των εργαζομένων.

Σχεδιάστηκε από τη LOGIC, την ομάδα πίσω από το επίσημο SDK του ΕΡΓΑΝΗ για Python.

Circles

Προκλήσεις στη διαχείριση προσωπικού μουσείων & πολιτιστικών χώρων

Γνωρίζουμε καλά τις δυσκολίες που προκύπτουν στην οργάνωση και τη διαχείριση του προσωπικού σε μουσεία, γκαλερί και άλλους πολιτιστικούς χώρους.

  • Πολλαπλές βάρδιες και ρόλοι
    Ξεναγοί, ταμεία, φύλακες, προσωπικό υποστήριξης
  • Σύνθετα προγράμματα
    Εκδηλώσεις, βραδινά ωράρια, έκτακτες υπερωρίες
  • Νομική συμμόρφωση
    Ακριβής καταγραφή ωρών και δηλώσεων στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ

Τι προσφέρει
Το JobCard;

  • Αυτόματες υποβολές στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ χωρίς καθυστερήσεις

    Αποστολή δηλώσεων εργασίας απευθείας και αυτόματα στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ, μειώνοντας τα λάθη.

  • Πολλαπλοί τρόποι καταγραφής

    Εφαρμογή κινητού, σκανάρισμα QR code ή RFID

  • Παρακολούθηση αποκλίσεων σε πραγματικό χρόνο

    Έλεγχοι εγκυρότητας που αποτρέπουν διπλοεγγραφές και λανθασμένες αλλαγές.

  • Real-time ειδοποιήσεις απόκλισης ώρας

    Αυτόματος εντοπισμός και ειδοποιήσεις για αποκλίσεις μεταξύ πραγματικής παρουσίας και δηλωθέντος προγράμματος.

  • Αναλυτικά reports

    Συγκεντρωτικές και εξατομικευμένες αναφορές για ωράρια, υποβολές και καθυστερήσεις.

  • Τεκμηρίωση καθυστερημένων δηλώσεων

    Δυνατότητα καταχώρησης αιτιολογίας για καθυστερημένες δηλώσεις, με πλήρη αποθήκευση για έλεγχο.

Πώς επωφελούνται μουσεία & πολιτιστικοί χώροι από το JobCard

  • Εξοικονόμηση χρόνου
  • Μείωση λαθών
  • Ευκολία σε εκδηλώσεις & ειδικές δράσεις
  • Ασφάλεια & διαφάνεια
  • Κλιμακούμενη λύση
  • Ψηφιακός προγραμματισμός ωραρίου

Γιατί να επιλέξετε το JobCard;

  • Αξιοπιστία και Εμπειρία

    Το JobCard αναπτύχθηκε από τη LOGIC, μια εταιρεία με μακρά εμπειρία στην ανάπτυξη προηγμένων εφαρμογών και εξαιρετική εμπειρία χρήστη.

  • Απεριόριστοι Υπάλληλοι

    Όποιες και αν είναι οι ανάγκες σας, υπάρχει ένα πλάνο που θα σας καλύψει πλήρως.

  • Πλήρης διαχείριση της διασύνδεσης με το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ

    Από την ψηφιακή κάρτα εργασίας, μέχρι τη διαχείριση εβδομαδιαίου ωραρίου, βαρδιών, υπερωριών και τηλεεργασίας για όλους τους εργαζόμενους σας.

  • Κορυφαία Τεχνογνωσία

    Από τους δημιουργούς του SDK του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ για γλώσσα Python

  • Προσωπική Υποστήριξη

    Η ομάδα μας είναι εδώ να αντιμετωπίσει άμεσα κάθε δυσκολία και να σας υποστηρίξει όποτε χρειαστεί.

Ξεκινήστε σήμερα

Είστε εργοδότης, υπεύθυνος προσωπικού ή HR; Ξεκινήστε τώρα τη δωρεάν δοκιμή!

Online επίδειξη

Εναλλακτικά, καλέστε μας απ' ευθείας στο +30 210 444 6457

Πακέτα

Υπάρχει ένα πλάνο για τις ανάγκες κάθε επιχείρησης.

Basic
Pro
Enterprise
Basic
€120/έτος
Pro
€1,200/έτος
ή €100/μήνα
Enterprise
Ειδική τιμολόγηση
Δυνατότητες
Ενσωμάτωση με το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ
check
check
check
Progressive Web App
check
check
check
Υποστήριξη εντός μίας εργάσιμης ημέρας
check
check
check
Ειδοποιήσεις ΕΡΓΑΝΗ
check
check
check
Χρήση εταιρικού domain/subdomain
x-mark
subdomain
domain
Single Sign On (Google/Okta)
x-mark
x-mark
check
Υποκαταστήματα
1
Απεριόριστα
Απεριόριστα
Αριθμός χρηστών
20
200
Απεριόριστοι
Πρόσθετα
RFID Καρταναγνώστης
Δωρεάν με ετήσιο πακέτο
Δωρεάν με ετήσιο πακέτο
Επιπλέον χρήστες
10€/έτος για κάθε επιπλέον
20€/έτος για κάθε επιπλέον
Ειδική τιμολόγηση
*Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ
Πλήρης επιστροφή χρημάτων σε όλες τις συνδρομές εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία αγοράς; χωρίς ερωτήσεις ή περίπλοκες διαδικασίες.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι η ψηφιακή κάρτα εργασίας;

Ένα υποχρεωτικό εργαλείο για την καταγραφή σε πραγματικό χρόνο της προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζομένων.

Τι σχέση έχει το JobCard με την ψηφιακή κάρτα εργασίας;

Το JobCard είναι η πλέον ολοκληρωμένη λύση για την εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας στον χώρο του πολιτισμού. Μέσω του JobCard, ιδιοκτήτες, μάνατζερς και HR προσωπικό μπορούν να διαχειριστούν εύκολα και αυτόματα το ωράριο, το πρόγραμμα και τις υπερωρίες των εργαζομένων τους, ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνουν την καταγραφή και την αναφορά των στοιχείων στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ.

Μπορώ να ενσωματώσω το JobCard στο υπάρχον σύστημα πρόσβασης της επιχείρησής μου;

Ναι, μπορείτε να ενσωματώσετε το JobCard με το υπάρχον σύστημα πρόσβασης για να εξασφαλίσετε πιο εύκολη και ασφαλή πρόσβαση.

Τι συμβαίνει αν παρουσιαστεί τεχνικό πρόβλημα (π.χ. αποσύνδεση Wi-Fi ή πρόβλημα στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ);

Το JobCard προσπαθεί αυτόματα να επαναστείλει το χτύπημα κάρτας για 15 λεπτά. Αν το πρόβλημα συνεχιστεί, δίνει τη δυνατότητα μεταχρονολογημένης αποστολής με δικαιολογία, όπως «πρόβλημα στο σύστημα» ή «αστοχία σύνδεσης». Έτσι διασφαλίζεται ότι η καταγραφή δεν θα χαθεί.

Τι γίνεται αν θέλω να αλλάξω το ωράριο εργασίας ενός εργαζομένου;

Δηλώνεις την αλλαγή που θέλεις να κάνεις στο JobCard και αυτή ενημερώνεται αυτόματα στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ.

Ξεκινήστε σήμερα

Είστε εργοδότης, υπεύθυνος προσωπικού ή HR; Ξεκινήστε τώρα τη δωρεάν δοκιμή!

Εναλλακτικά, καλέστε μας απ' ευθείας στο +30 210 444 6457