δωρεάν δοκιμή

26 June 2025

Διαχείριση ψηφιακού ωραρίου και ψηφιακός προγραμματισμός εργαζομένων με το JobCard

Κάτι παραπάνω από ένα εργαλείο για την ψηφιακή κάρτα εργασίας

Το JobCard δεν είναι απλώς ένα εργαλείο για την εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας στις επιχειρήσεις. Είναι μια ολοκληρωμένη λύση για τον προγραμματισμό και την οργάνωση του προσωπικού.

Είτε πρόκειται για καφέ, εστιατόριο, ξενοδοχείο ή ένα corporate περιβάλλον, το JobCard προσφέρει τη λειτουργικότητα και την ευελιξία που χρειάζεστε για να διαχειριστείτε αποδοτικά το πρόγραμμα κάθε εργαζομένου.

Ολοκληρωμένος προγραμματισμός εργασίας

Αντικαταστήστε τα παλιά, χειροκίνητα συστήματα με μια λύση που προσφέρει στους εργαζόμενους άμεση και συνεχή πρόσβαση στο πρόγραμμά τους από οποιαδήποτε συσκευή, οποιαδήποτε στιγμή. Το JobCard καλύπτει κάθε ανάγκη:

  • Διαχείριση βαρδιών, υπερωριών και εποχικού προσωπικού
  • Οργάνωση χρονοδιαγραμμάτων με εργαλεία αυτοεξυπηρέτησης ώστε οι εργαζόμενοι να ελέγχουν το πρόγραμμά τους
  • Καθορισμός τοποθεσίας εργασίας: remote, hybrid ή on-site
  • Συμβατότητα με υπάρχοντα συστήματα

Εύκολη & ευέλικτη διαχείριση προσωπικού

Προσαρμοσμένα χρονοδιαγράμματα με λίγα κλικ

Οι υπεύθυνοι μπορούν να δημιουργήσουν, να επεξεργαστούν και να εγκρίνουν βάρδιες με ευκολία, ακόμη και για πολύπλοκες ομάδες ή εποχιακή εργασία.

Ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο

Κάθε καταγεγραμμένη προσέλευση ή αποχώρηση συγκρίνεται αυτόματα με το δηλωμένο πρόγραμμα. Το JobCard επισημαίνει αποκλίσεις και ενημερώνει για πιθανές ασυμφωνίες.

Εργαλεία αυτοεξυπηρέτησης

Οι εργαζόμενοι βλέπουν, επιβεβαιώνουν ή ζητούν αλλαγές στο πρόγραμμά τους μέσω της πλατφόρμας, μειώνοντας την ανάγκη για πολύπλοκη διαχείριση.

Ακριβής παρακολούθηση χρόνου εργασίας

Το JobCard προσφέρει πλήρη και ακριβή ωρομέτρηση, καταγράφοντας αυτόματα την έναρξη και τη λήξη κάθε βάρδιας. Ο υπολογισμός υπερεργασίας και υπερωριών γίνεται βάσει της ισχύουσας εργατικής νομοθεσίας, χωρίς την ανάγκη για χειροκίνητους υπολογισμούς.

Όλα τα δεδομένα εμφανίζονται σε πραγματικό χρόνο, τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τη διοίκηση, προσφέροντας πλήρη διαφάνεια και άμεση ενημέρωση του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ.

Καταχώρηση ρεπό και αδειών

Η διαχείριση ρεπό και αδειών γίνεται εύκολα μέσα από το σύστημα. Οι εργαζόμενοι μπορούν να υποβάλουν αιτήματα για κανονική άδεια, ασθένεια ή ρεπό, ενώ η εφαρμογή αφαιρεί αυτόματα τις εγκεκριμένες ημέρες από το συνολικό υπόλοιπο.

Οι υπεύθυνοι μπορούν να εγκρίνουν ή να απορρίψουν αιτήματα με ένα κλικ, διατηρώντας έλεγχο και ακρίβεια στο ημερολόγιο της ομάδας.

Αυτοματοποιημένες αναφορές

Μειώστε τον διοικητικό φόρτο με έτοιμες, αυτοματοποιημένες αναφορές και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε αναλυτικά δεδομένα για βάρδιες, άδειες και παρουσίες.

Δοκιμάστε σήμερα το JobCard!

Δοκιμάστε το JobCard δωρεάν για 14 μέρες. Κάντε εγγραφή εδώ ή φτιάξτε ένα demo account και δείτε πώς λειτουργεί χωρίς να εισάγετε τα στοιχεία του ΕΡΓΑΝΗ.