Απαντάμε στις πιο συχνές ερωτήσεις εργοδοτών και εργαζομένων για το JobCard και την εφαρμογή της κάρτας εργασίας.
Το JobCard είναι η πλέον ολοκληρωμένη λύση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας. Προσφέρει αυτόματη αποστολή στοιχείων εισόδου και εξόδου στο ΕΡΓΑΝΗ 2, εύκολη διαχείριση προγράμματος εργαζομένων, αδειών, υπερωριών, ρεπό και τηλεργασίας.
Αφού κάνετε την εγγραφή σας στο JobCard, εισάγετε τα στοιχεία ΕΡΓΑΝΗ της επιχείρησής σας (username και κωδικό). Στη συνέχεια, εισάγετε τους υπαλλήλους και το πρόγραμμα εργασίας από το ΕΡΓΑΝΗ στο JobCard. Δείτε λεπτομερή οδηγό εδώ.
Κανένα πρόβλημα. Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν δοκιμαστικό (demo) λογαριασμό προκειμένου να εξοικειωθείτε με τις βασικές λειτουργίες του JobCard και να δείτε αν ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας.
Το JobCard προσφέρει περισσότερες δυνατότητες σε σχέση με το Ergani CardScanner, απλοποιώντας την εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας και βοηθώντας να αποφύγετε λάθη και κυρώσεις. Αποστολή real-time υπενθυμίσεων πριν τη βάρδια. Ειδοποιήσεις σε περίπτωση καθυστέρησης, λάθος χτυπήματος ή ξεχασμένου check-in. Αυτόματη προσπάθεια επαναποστολής στοιχείων σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος. Δυνατότητα μεταχρονολογημένης δήλωσης με αιτιολόγηση. Αποθήκευση δεδομένων για 10 έτη. Πολλαπλοί τρόποι διασύνδεσης.
Το JobCard στέλνει ειδοποίηση στον εργαζόμενο πριν τη βάρδια, και αν δεν γίνει check-in, ενημερώνει αυτόματα τον εργαζόμενο, τον μάνατζερ και τον ιδιοκτήτη. Έτσι η παράλειψη μπορεί να διορθωθεί άμεσα. Ταυτόχρονα, υπάρχει και δυνατότητα μεταχρονολογημένης αποστολής με αιτιολόγηση.
Στο JobCard ο εργαζόμενος μπορεί να "χτυπήσει" την κάρτα του σκανάροντας QR code, χρησιμοποιώντας εφαρμογή στο κινητό ή χτυπώντας κάρτα στα ειδικά τερματικά που εγκαθιστά η επιχείρηση στον χώρο εργασίας. Στη συνέχεια, η εφαρμογή στέλνει αυτόματα τα στοιχεία στο ΕΡΓΑΝΗ 2.
Το JobCard προσπαθεί αυτόματα να επαναστείλει το χτύπημα κάρτας για 15 λεπτά. Αν το πρόβλημα συνεχιστεί, δίνει τη δυνατότητα μεταχρονολογημένης αποστολής με δικαιολογία, όπως «πρόβλημα στο σύστημα» ή «αστοχία σύνδεσης». Έτσι διασφαλίζεται ότι η καταγραφή δεν θα χαθεί.
Το σύστημα απενεργοποιεί την επιλογή check-in/check-out όταν ο εργαζόμενος έχει καταχωρημένη άδεια ή ρεπό, ώστε να μην υπάρχει η δυνατότητα λάθους ή ακούσιου χτυπήματος. Αυτό προστατεύει και τον εργαζόμενο και τον εργοδότη.
Δηλώνετε την αλλαγή που θέλετε να κάνετε στο JobCard και αυτή ενημερώνεται αυτόματα στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ.
Οι εργαζόμενοι βλέπουν πρόγραμμα εργασίας, υπερωρίες και άδειες ανά πάσα στιγμή στην πλατφόρμα του JobCard, γνωρίζοντας πως τα πάντα δηλώνονται αυτόματα στο ΕΡΓΑΝΗ. Κάνουν check-in από το κινητό ή με RFID χωρίς ταλαιπωρία ή αναμονή. Λαμβάνουν real-time ειδοποιήσεις πριν την έναρξη βάρδιας και προστατεύονται από παραλείψεις ή σφάλματα.
Το myErgani παρέχει τη βάση για την υποχρεωτική ψηφιακή καταγραφή των ωρών εργασίας, ενώ το JobCard προσφέρει πρακτικά εργαλεία ωρομέτρησης προσωπικού, πρόληψης λαθών και αυτοματοποίησης που κάνουν τη διαδικασία πιο εύκολη για εργοδότη και εργαζόμενο.
Ναι, το JobCard συνδέεται με προγράμματα μισθοδοσίας και παράγει αναλυτικά reports. Έχουμε ήδη δημιουργήσει μια γκάμα από αναφορές για τα πιο γνωστά λογισμικά της αγοράς.
Δεσμευόμαστε να δημιουργήσουμε μια αναφορά για το πρόγραμμα μισθοδοσίας που χρησιμοποιείτε, όσο γνωστό ή όχι και αν είναι αυτό.
Ναι, μπορούν να χρησιμοποιήσουν το JobCard εταιρείες και με εσωτερικό και με εξωτερικό λογιστήριο.
Συνδέεστε στο JobCard και πηγαίνετε στο Scanner. Εισάγετε το email σας και τον μοναδικό κωδικό πρόσβασης. Επιλέγετε το κατάστημα στο οποίο θα λειτουργεί ο σαρωτής και πατάτε «Έναρξη σάρωσης» για να ξεκινήσει.
Συνδέεστε στο JobCard, πηγαίνετε στη σελίδα Προφίλ, όπου και εμφανίζεται το προσωπικό σας QR Code. Κατά την άφιξή σας στον χώρο εργασίας, το παρουσιάζετε στον QR Scanner και το σύστημα καταγράφει αυτόματα το check-in ή check-out.
Είστε εργοδότης, υπεύθυνος προσωπικού ή HR; Ξεκινήστε τώρα τη δωρεάν δοκιμή!